Hoe krijg je met word in een grafiek een Logaritmische schaalverdeling op de horizontale (x-) as?

Ik weet wel hoe dit op de verticale as moet, maar niet met de horizontale. In mijn handleiding voor het vak is het ook met de computer gedaan dus het zou mogelijk moeten zijn. Iemand een idee? Op de site van office kon ik het niet vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Word bevat een uitstekend tekenprogramma, als je dan een logaritmische schaalverdeling hebt op een vertikale lijn, dan teken je ernaast een tweede verticale lijn waarop je de schaalverdeling overneemt die je vervolgens horizontaal draait. Je kunt ook proberen om die tabel in Excel te maken en die dan te kopiëren naar Word. Je kunt ook van de grafiek een foto maken met bv. MWSnap en die plakken in Word.
Probeer maar eens.

GdA