Hoe kom ik aan deze productcode?

Als ik word opstart krijg ik steeds dit schermpje.
Ik heb voor het eerst mijn eigen notebook (waar geen cd-rom in gaat e.d), dus ik weet ook niet zo goed hoe of wat ermee.
Maar hoe kom ik aan deze productcode of is er iemand die dit weet?

Ik baal dat ik niks kan wijzigen, ik moet een brief typen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (4)

staat op het hoesje van de CD of als je het niet via CD hebt geinstaleerd op je laptop doos / op je laptop zelf kijk even rond het toetsenbord of op de onderkant anders is het er net bij geleverd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een nieuwe laptop hebt en je hebt hem niet zelf geïnstalleerd (en kunt dat blijkbaar ook niet), dan moet je er toch weer mee terug naar degene bij wie je hem hebt gekocht, waarop die het voor je in orde hoort te maken.

Die code MOET je namelijk invoeren om te verifiëren dat je een legale versie hebt ; die nummers kun je dus niet zomaar willekeurig ergens vandaan trekken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kunnen ze je bij de computerboer niet helpen ; hup, inleveren en een andere (of: nog beter : je geld terug) vragen.

Mediamarkt is natuurlijk geen echte computerzaak, dat zijn gewoon dozenschuivers die er in de regel de ballen verstand van hebben. Niet de meest aangewezen plaats wellicht voor apparaten met gebruiksaanwijzing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarschijnlijk staat er trial-versie op van MS-office.
deze kun je een x-aantal dagen vrij gebruiken en na die periode moet je een code kopen om het te activeren zodat je het normaal kunt gebruiken.

zelf had ik het ook op een aangeschafte laptop maar heb het programma verwijderd en er MS-office 2003 opgezet omdat ik die nog had liggen en zo het probleem opgelost
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem gehad als U.
De laptop die ik gekocht had bij media markt, daar was een proefpakket op geinstalleerd ( windo,s vista ) en dat
werkt maar 3 maanden. daarna volgen allerlij storingen.
Bij een computer winkel is dat proefpakket verwijderd en
een nieuw programma geinstaleerd ( windo,s vista kosten
80 euro) . hiermee is het probleem opgelost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+