Hoe krijg ik een witte waas over het beeld en de spelers weg in mijn FIFA 13 PC?

Toen ik mijn FIFA 13 kreeg en installeerde was hij een beetje schokkerig. Na een heleboel proberen en tweaken was hij eindelijk helemaal smooth. Maar nu zit er een soort witte waas en wat strepen in het beeld die de hele tijd bewegen. Ook de spelers zijn voorzien van een soort witte waas om zich heen. Ik heb een NVIDIA GeForce 420 M videokaart en ik ben een beetje bekent met het configuratie scherm. Welke optie moet ik in of juist uitschakelen om het te verhelpen. Alvast heel erg bedankt!!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is het handig om een screenshot te plaatsen van wat je ziet. Dan begrijpen mensen beter waar je het over hebt en kunnen ze ook beter helpen.

Het beste antwoord

software van je videokaart updaten.