Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iTunes werkt niet zoals ik wil. Het heeft al zon 7 keer in 2 maanden al mijn muziek eruit gegooid, wat kan ik eraan doen?

iTunes werkt niet naar behoren, geeft melding: 'de iTunesbibliotheek kan niet worden opgeslagen, u heeft onvoldoende toegang.'

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
642

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk staat iTunes geïnstalleerd in Program Files, dan moet je zorgen dat je het programma start als administrator.
Rechtermuisknop op de snelkoppeling en 'Als Administrator uitvoeren' selecteren.
Als het goed is werkt alles dan wel.
(Lees meer...)
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is dan de reden dat het iTunes alle muziek er afgooit?
Kimath
12 jaar geleden
@tiesw: daar las ik niets over in de vraag, alleen dat de bibliotheek niet opgeslagen kan worden.
De muziek blijft wel op de pc staan, maar kan niet in de bibliotheek blijven staan, omdat iTunes niet als admin draait.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft al zon 7 keer in 2 maanden al mijn muziek eruit gegooid
Als je de vraag leest zie je het bovenstaande staan!

Andere antwoorden (1)

Sla eerst al je muziek op in een map of Usb stick. Verwijder iTunes en installeer het daarna opnieuw. Het kan zijn dat je een belangrijke update hebt gemist of dat er in jou iTunes een fout zit. Daarom moet je het even opnieuw installeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding