Hoe verander ik de standaardtekst van het formulier van JComment bij Joomla?

Ik heb een probleempje met JComment. Alles werkt uitmuntend, simpel en netjes. Enige probleempje waar ik tegenaan loop is de dubbele taalfout die in de NL-component zit verwerkt. zie plaatje op http://www.vrens.nl/jcomment.jpg .

Ik heb binnen Components - languages de nederlandse 'versie' gevonden, incl deze twee taalfouten. Ik heb ze verbeterd, maar nu worden deze veranderingen niet doorgevoerd.

Heeft iemand een idee waar ik dat woordje verijst (ipv vereist) en meleden (ipv melden) kan veranderen?

Alvast veel dank voor alle hulp!

groet

dirk

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

tekst te vinden in de volgende dir...en niet in de com jcomments dir

joomla_root /language/nl-NL/nl-NL.com_jcomments.ini