Bestaat er een script of programma waarmee je advertentie's kunt plaatsen? (Net zolas het systeem van Marktplaats) Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ja er bestaat een script ervoor anders zou een website zoals markplaats het niet hebben. Echter kan dit op verschillenden manieren.

Met php kan je zoiets na bouwen en functies uitbreiden het is maar de vraag hoe goed u hierin bent, als u naar een ctrl a+c+v script zoek help ik u geliefd niet verder want dit is te vinden op het internet. Echter wil ik u wel helpen met het bouwen van u eigen door uitleg te geven. Het is gewoon een field wat er gemaakt wordt waar mensen bepaalde gegevens moeten invullen en die dan aan de hand van de style code op een bepaalde plaats "gepost" wordt op hun website. Dit staan hun u toe door te registreren bij hun website. U kunt dit ook bouwen zonder dat iemand zich moet registreren maar dat krijgt u ongewenste advertenties wellicht.

Als de vraag anders bedoelt was naar is er een script dat automatisch advertenties op bv markplaats voor u zet kunt u het best dit zelf schrijven, omdat vaak zulke programma's keyloggers en anderen malware bevatten.

In de bron heb ik een link gegeven naar php-school. Hier kunt u basis dingen lezen en uitproberen! Succes.