Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn processorgebruik verminderd?

Hallo
Ik heb een hp laptop wat de laatste tijd erg raar doet ik kan niet tegelijk msnnen en een filmpje bekijke als ik dat wel doet loopt alles vast en gaat haperen wie o wie kan mij helpen? Wat moet ik doen of wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat mijn processor minder gebrukt? Oja hij verbruikt 100%

Weet jij het antwoord?

/2500

Start, uitvoeren, typ: msconfig. Schakel overbodige opstartprocessen uit.

Aangezien U aangeeft,dat U meerdere taken gelijkertijd wenst te (blijven) doen lijkt het mij zinvol,om te beginnen met de meest recente versie van de "flash player" (filmpjes/video's kijken) op Uw laptop te installeren. http://www.adobe.com/devnet/flashplayer.html Verder kunt U eens uitzoeken,welke onnodige software op de laptop staat en deze verwijderen. Software,welke hoogstens 2 keer per maand wordt gebruikt eraf. ( Zo doe ik het altijd) Vaak staat er software op,die wel aardig lijken,maar achteraf weinig of nooit worden gebruikt. De opstartmap ,leeg maken. Zorgen,dat in geen enkel programma aangevinkt staat ,mee op te starten. Dit kunt U altijd zelf aanzetten pas als U het nodig heeft. Als laatste de grootte van het virtuele geheugen aanpassen ( allemaal te vinden bij Help van Windows zelf ) Type daarvoor in : geheugen belasting. Groet:Zoekertje

Koop een apple die regelt dit allemaal zelf

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100