waarom ontvang ik geen whatsapp berichten meer op mijn blackberry 8520 sinds 2 dagen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Je bent of over je datalimiet heen waardoor je mobiele gegevens automatisch uit zijn gegaan, of je hebt het zelf per ongeluk uitgezet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je wifi gebruikt, kan het dat je niet meer verbonden bent. In dat geval zou ik het modem resetten of uit en aan zetten. Ook kan het dat je perongelijk personen geblokkeerd hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Whatsapp heeft recent nog een grote storing gehad. Misschien dat het daar aan lag? Het is inmiddels al opgelost, dus als je er nog steeds problemen mee hebt zal het daar niet aan liggen.