update. En ook ik heb nu geen Google Maps meer. En daardoor ook geen werkende Where's my car app. Kan ik nog terug naar Google Maps voor iPhone?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Apple heeft het standaard gebruik van google maps weg gehaald en deze vervangen met bing maps. Ik heb gehoord dat google maps voor iOS 6 al klaar heeft, die kun je dan waarschijnlijk via de app store downloaden. Over de where's my car app weet ik niets, mogelijk dat deze niet meer goed werkt op de nieuwe iOS ? (ik ken deze app verder niet).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel voor je snelle reactie.
De Apple-top schaamde zich ook al een beetje.
Kan toch nog goed komen...dus...