Is er een programma om zelf muziek te maken?

Gratis voor Windows Vista.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Beste,

Er bestaan inderdaad verschillende programma's om zelf muziek te maken, sommige programmas zijn moeilijker of meer professioneel gericht voor beroepsmusici.

Voor de gemakkelijkheid geef ik hierbij een link waar je heelwat informatie kan vinden in verband met dit onder- werp !

Mvg,

Karel8158
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

jaa, die is er zeker:
fruity loops
magix music maker

die eerste raad ik je aan, wel moeilijk, dus als je een beginner bent. Pak dan die laatste. Ook leuk!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
enkele dj programma's:
mixmeister, traktor, virtual dj.

er zijn drum computers, zodat je zelf wat vaardigheden leert door middel van luisteren en naspelen.

online gitaar leren.

Er zijn heel veel mogelijkheden om met behulp van een pc muziek te (leren) maken.

Ook worden er hele workshops via youtube aangeboden die je gratis kan volgen. Bijv. voor het leren aanslaan van de snaren op een gitaar. Of piano lessen.

Legio voorbeelden, maar het is maar welke richting u wilt opgaan.