Als ik de laatste dagen iemand toevoeg via msn, krijgt de ander nooit een melding of andersom. Hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen?

Misschien belangrijk: ik heb de nieuwste versie van live messenger.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Dit was bij mij ook een groot probleem. Probeer eens een nieuw hotmail account aan te maken. Dat hielp bij mij. Wat je ook kunt doen is een oudere versie van Messenger installeren en kijken of je verschil merkt. Ik denk persoonlijk dat het aan je hotmail account ligt waar iets verkeerds mee is gegaan. Ik hoor het wel, succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar hotmail.com - meld je aan - messenger(bovenaan) - contactpersonen - opties(bovenin onder afmelden) - windows live(links) - Privacy(links) - en dan je privacyinstellingen wijzigen. hier staat hij waarschijnlijk op Prive deze moet je dus op beperkt/openbaar zetten.Je ziet niet je oude uitnodigingen maar de nieuwe die je nu uitnodigt zie je wel weer.