Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik de laatste dagen iemand toevoeg via msn, krijgt de ander nooit een melding of andersom. Hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen?

Misschien belangrijk: ik heb de nieuwste versie van live messenger.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
626

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dit was bij mij ook een groot probleem. Probeer eens een nieuw hotmail account aan te maken. Dat hielp bij mij. Wat je ook kunt doen is een oudere versie van Messenger installeren en kijken of je verschil merkt. Ik denk persoonlijk dat het aan je hotmail account ligt waar iets verkeerds mee is gegaan. Ik hoor het wel, succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar hotmail.com - meld je aan - messenger(bovenaan) - contactpersonen - opties(bovenin onder afmelden) - windows live(links) - Privacy(links) - en dan je privacyinstellingen wijzigen. hier staat hij waarschijnlijk op Prive deze moet je dus op beperkt/openbaar zetten.Je ziet niet je oude uitnodigingen maar de nieuwe die je nu uitnodigt zie je wel weer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding