Is er een software toepassing die gebruikt kan worden in een showroom, zie uitleg voor toepassing?

Het doel is om getimed een applicatie te wisselen op een monitor. Dus bijvoorbeeld 1 minuut voor app 1 en een volgende minuut voor app 2.
Hierbij moet de app in beeld komen en daarmee de andere app weg zijn.

Ik zou kunnen denken aan een desktop switcher welke op tijd intervallen van desktop schakelen.

Of een timer applicatie die een toepassing kan minimaliseren en een andere toepassing kan maximaliseren.

Of misschien is er een speciale toepassing voor showrooms?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
paulus811
13 jaar geleden
Moet de applicatie ook gebruikt kunnen worden, of alleen naar gekeken worden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, alleen bekeken worden. Maar als hij gebruikt wordt zou niet erg zijn.
Een live demo voor 1 van de apps zal niet van toepassing zijn.
Dus puur alleen maar in tijd intervallen de 2 apps laten zien.
paulus811
13 jaar geleden
Je kunt een 'film' maken waarin je elke applicaties 1 minuut laat zien. Ik gebruik hier zelf Camtasia Studio (van Techsmith) voor. Je film van 2 minuten kun je vervolgens met Camtasia player eindeloos laten herhalen door repeat in te schakelen. De applicaties kun je in die tijd niet gebruiken. Wel heb je de mogelijkheid om er bewegend beeld, animaties en geluid aan toe te voegen. Er zijn ongetwijfeld meer tools die dit kunnen, maar dit is wat ik gebruik. Als de app niet beweegt, kun je zelfs overwegen om twee afbeeldingen te maken en zelf met bijvoorbeeld in VBA een macro te knutselen die om en om de afbeeldingen laat zien met een interval van 1 minuut.
capthavoc
13 jaar geleden
gaat het hier om text based feed als twitter of beursbericht o.id ?

Antwoorden (1)

Aanvullend op mijn reactie hierboven dacht ik ook aan 'Perfect Keyboard' (ongeveer 25 euro, bij Pitrinec.com te downloaden) als oplossing.

In dit tooltje kun je een macrootje maken die een app laat zien 60 (tijd in plaatje is miliseconden) seconden wacht en dan switcht naar de andere app. Dit macrootje stel je zodanig in dat het eindeloos wordt herhaald.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voordeel van dit tool is dat het niet uitmaakt of de app iets doet of niet. Het switcht domweg om de x aantal seconden van venster.
Plaatje bij antwoord
paulus811