Is er een software toepassing die gebruikt kan worden in een showroom, zie uitleg voor toepassing?

Het doel is om getimed een applicatie te wisselen op een monitor. Dus bijvoorbeeld 1 minuut voor app 1 en een volgende minuut voor app 2.
Hierbij moet de app in beeld komen en daarmee de andere app weg zijn.

Ik zou kunnen denken aan een desktop switcher welke op tijd intervallen van desktop schakelen.

Of een timer applicatie die een toepassing kan minimaliseren en een andere toepassing kan maximaliseren.

Of misschien is er een speciale toepassing voor showrooms?

Weet jij het antwoord?

/2500

Aanvullend op mijn reactie hierboven dacht ik ook aan 'Perfect Keyboard' (ongeveer 25 euro, bij Pitrinec.com te downloaden) als oplossing. In dit tooltje kun je een macrootje maken die een app laat zien 60 (tijd in plaatje is miliseconden) seconden wacht en dan switcht naar de andere app. Dit macrootje stel je zodanig in dat het eindeloos wordt herhaald. Toegevoegd na 2 minuten: Voordeel van dit tool is dat het niet uitmaakt of de app iets doet of niet. Het switcht domweg om de x aantal seconden van venster.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100