Hoe haal je een bepaald deel uit een mp3 bestand?

Mijn vader wil Rammlied (dat lied van Rammstein) als ringtone, maar het duurt zo lang voordat het lied echt begint. Ik wil het intro er dus uit halen, maar hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Coole vader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, dat is precies wat ik ook wilde zeggen.

Het beste antwoord

probeer het met audacity,
een gratis audiobewerk programma wat makkelijk te gebruiken is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks, dit is echt een goed programma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik ik ook altijd :-)

Andere antwoorden (3)

Je kan er een sample van maken in fruityloops.
Voor uitleg moet je even youtuben en hier een link voor fruityloops! http://flstudio.image-line.com/documents/download.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download mp3DirectCut

Ik gebruik dit als een liedje pas na een lange tijd begint of er nog een lange stilte op het einde is. Het enige wat je hoeft te doen is op Begin, Eind en Knip klikken. Erg makkelijk dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mp3 cutter of irringer.