Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

door het downloaden van dingen heb ik een hele balk boven mijn internet als ik dit weghaal komt dit volgende keer weer terug hoe kan je dit weghalen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
559
Kimath
13 jaar geleden
wat is de naam van de toolbar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdens het downloaden heb je de keuze of je het wilt of niet, gewoon beter lezen, en niet zo maar, 'klik, klik, ah mooi, hij download nu.'

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het niet lukt om het te verwijderen kan je ook op een andre browser internetten, denk aaaan : Firefox, Chrome, Safari
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je geluk hebt staat hij apart tussen de geinstalleerde applicaties en kun je hem daar uninstallen. Als je pech hebt, ben je wel ff langer bezig (autostart opschonen, evt. Malwarebytes laten draaien, IE-repareren, etc etc) of ga direct terug naar een restore point.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stap 1 Ga Naar configuratiescherm En daar na Ga Je Zien Programma s Stap 2 daar onder staat een Programma verwijderen
klik er op en daar na zie wat heb je geinstaleerd en daar kunje toolbars verwijderen voorbeeld google toolbar .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik neem aan dat je IE, als het goed is kan je die "toolbars"gewoon verwijderen via opties/options en dan moeten ze echt weg zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding