door het downloaden van dingen heb ik een hele balk boven mijn internet als ik dit weghaal komt dit volgende keer weer terug hoe kan je dit weghalen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als het niet lukt om het te verwijderen kan je ook op een andre browser internetten, denk aaaan : Firefox, Chrome, Safari

Tijdens het downloaden heb je de keuze of je het wilt of niet, gewoon beter lezen, en niet zo maar, 'klik, klik, ah mooi, hij download nu.'

Als je geluk hebt staat hij apart tussen de geinstalleerde applicaties en kun je hem daar uninstallen. Als je pech hebt, ben je wel ff langer bezig (autostart opschonen, evt. Malwarebytes laten draaien, IE-repareren, etc etc) of ga direct terug naar een restore point.

Stap 1 Ga Naar configuratiescherm En daar na Ga Je Zien Programma s Stap 2 daar onder staat een Programma verwijderen klik er op en daar na zie wat heb je geinstaleerd en daar kunje toolbars verwijderen voorbeeld google toolbar .

ik neem aan dat je IE, als het goed is kan je die "toolbars"gewoon verwijderen via opties/options en dan moeten ze echt weg zijn

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100