Wat is een simpel en gratis programma om een video in slowmotion te maken?

Dus eigenlijk een alternatief voor Windows Movie Maker of Virtualdub.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Slowmotion opnamen maak je met een hogesnelheidscamera; andere hardware dus. Software kan dit niet, of heel lelijk.
Pieter2011
11 jaar geleden
Klopt helemaal, Rembem. Je hebt veel meer beeldjes per seconde (FPS) nodig om een video te kunnen vertragen. Als je tenminste wilt dat de video het bekijken waard blijft.

Het beste antwoord

met dit programma kan je het traploos instellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank voor je antwoord maar dit is afspelen, dat is geen probleem, het gaat om het bewerken zelf.