Hoe kan ik Updatemydriver van Smarttweak verwijderen van de computer?

Ik zie hem niet tussen de programma's staan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
capthavoc
10 jaar geleden
ook niet onder andere naam ? als smartweak ? of iets dan je helemaal onbekend voorkomt, kijk even naar de datum van installatie ?
zo te horen is het niet een al te best programma dus een systeem herstel zou waarschijnlijk de beste optie zijn ?

Het beste antwoord

Klik op start en typ in de regel uitvoeren CMD en druk op ENTER
in het zwarte scherm dat nu verschijn plak je de onderstaande code
echo Start
echo #
echo ######################## Default dirctory for x86 x64 ########################
echo #
echo this command is default system32 directory for x86 OS or x64 OS
cd %windir% & cd system32
reg delete "HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run" /v "UpdateMyDrivers" /f
reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run" /v "UpdateMyDrivers" /f
echo #
echo ######################## Change the dirctory for x64 ########################
echo #
echo this command is x86 application's registry for x64 OS
cd %windir% & cd syswow64
reg delete "HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run" /v "UpdateMyDrivers" /f
reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run" /v "UpdateMyDrivers" /f
echo End

Ga nu naar de Directory waar update my drivers staat . Selecteer met je rechtermuisknop de map van dat Programma en klik met links op verwijderen .