Hoe koppel ik twee drop down menu's in excel aan elkaar?

Ik wil een drop down menu maken, waarin mensen kunnen kiezen uit verschillende workshops. Iedere workshop heeft 3 verschillende startdatums. Wat ik wil:

Je kiest in de ene kolom voor de workshop die je wilt volgen en daarna kun je in de kolom ernaast kiezen uit de datums waarop de workshop wordt aangeboden. Per workshop moeten de gegevens in datakolom dus veranderen.

Kan dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.5K

Antwoorden (1)

Ja dat kan. Link de uitkomst van de dropdown aan een vert.zoeken functie om de waarde van dropdown 2 te vullen. Dropdown 2 koppel je aan de lijst met gevonden waarden. Antwoord op een ipad dus jan helaas geen uitwerking geven.
paulus811