Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een vraag over powerpoint (zie uitleg)?

Ik wil graag een uitnodiging verzenden en heb daarbij een ondersteunend muziekje gezet in mijn powerpoint. Als ik echter de powerpoint per mail verzend, word het muziekje niet meegestuurd, en dat is niet de bedoeling; het muziekje moet eronder blijven staan. Ook zou ik het meest fijne zijn als powerpoint gelijk opent, ipv dat mensen moeten klikken op diavoorstelling weergeven. Weet iemand hoe ik dat kan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
516

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Opslaan als pps in plaats van ppt.

Maar een uitnodiging versturen als powerpoint, zou je dat wel doen? Dat zijn namelijk de eerste dingen die bij mij linea recta in de prullenbak verdwijnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus je ziet het labratje je hoeft er geen naar C4th te sturen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow, een "kleine" 4 MB groot? Sorry, ik wil echt niet vervelend zijn, maar als ik jou was zou ik dit niet versturen, dit zie ik namelijk eerder als anti-reclame. Uitnodigingen/nieuwsbrieven versturen/ontvangen is één ding, maar bijlagen meesturen die meer dan 4MB groot zijn... dat zou ik echt niet doen, daar maak je veel mensen niet blij mee, vooropgesteld dat het al door de server van de mail heenkomt.
(Ik weet niet of je er ook "bedrijfs" adressen bij hebt zitten, maar bij mij op het werk komen mails die 5MB bevatten niet aan en ik ken veel andere bedrijven waar het net zo gaat).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat begrijp ik, ik bedoel alleen mensen die hun werk-mailadres gebruikt hebben.

Andere antwoorden (2)

Het kan maar is behoorlijk lastig. Het muziekje moet nl. een WAV bestand zijn en die zijn vaak groot. Nu bestaat er een truukje om een mp3 als WAV in te voegen...maar ik weet even niet meer uit mijn hoofd hoe. Ik zoek dit later op voor je.
De presentatie moet je als pps opslaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De presentatie opslaan als "inpakken en wegwezen" in powerpoint.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding