hoe kom ik af van de Acer pop-up om norton back-up te proberen?

Toen we de computer kochten zat er norton op, dat is met succes eraf gehaald.

Echter, nu krijg ik toch nog van die pop-ups waar Acer in de aanhef staat met een grote knop:

probeer norton online backup 30 dagen gratis.

Ik ben helemaal genezen van norton dus dat ga ik echt NOOIT doen. Er is echter maar 1 knop om die pop-up weg te krijgen: "melding later herhalen"'

om uit je vel te springen!!!!!!

Waar doe ik succesvol mijn beklag en hoe krijg ik het weg?

12 jaar geleden
in: Software
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe krijg je dat voor elkaar????
Ik heb nog NOOIT iets met Norton te maken gehad, en sinds ik deze vraag heb gelezen, krijg ik ineens de ene pop-up na de andere... Gaat mijn man blij mee wezen vanavond....not!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
EN IK KAN ZE NIET EENS SLUITEN OOK...KLOTEDINGEN.
amigo
12 jaar geleden
Nou dan zien we ze echt vliegen, want de computer waar we dat "probleem" hebben is die van de kids, NIET de mijne en die computer heeft nooit nooit van GV gehoord laat staan een vraag gesteld daar.......... (de mijne staat ernaast en die heeft het gelukkig niet, daar is norton voor altijd van af, duimen dat het zo blijft). Als je man het vanavond "even" fikst hoor ik het HEEEL graag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook echt geen idee waar het vandaan komt; misschien wel een of ander virus of restje norton dat reageert op het woord Norton op je beeldscherm ofzo ? Of wordt ik nu een beetje paranoide ?
Ik heb hem inmiddels via de taskmanager wel af kunnen sluiten, maar waar het nu ineens vandaan kwam is me echt een raadsel. Ik hadje vraag openstaan, moest even naar de deur, kom terug, Norton-pop-up !
amigo
12 jaar geleden
Echt heel heel raar, omdat (al geloof ik niet eens dat je zo'n pop-up via een ander site kunt doorgeven) ik dus die pop-up op computer 1 heb en GV open heb staan op computer 2 (die als enige relatie allebei draadloos internet doen, dat wel)
Amadea
12 jaar geleden
Heb je de suggesties bij http://www.goeievraag.nl/vraag/norton.226991 ook geprobeerd?
amigo
12 jaar geleden
amadea, die vraag was ik wel tegengekomen voor ik de mijne stelde maar als JIJ bij de antwoorden WEL iets ziet waar ik iets aan heb houd ik me aanbevolen, ik dacht dat ik er niks aan heb OOK omdat het eigenlijk gaat over een niet volledig verwijderd programma en dat is bij mij niet het geval
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verkijk je daar niet op : HEEL veel mensen denken dat als je alles wat je via Verkenner of Commander kunt vinden weggooit, het programma weg is. Niks is minder waar ; er staan vaak nog heel veel sporen van in de registy. Pas als je DIE weghaalt, is het programma echt verwijderd. Meestal is het WEL voldoende om een programma echt te deinstalleren. (Via je configuratiescherm). Maar gewoon weggooien is zelden of nooit voldoende.

Antwoorden (3)

Volgens mij staat er op de site van Norton hoe je dit eraf moet halen. En anders vragen bij de winkel waar je je pc gekocht hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De enige manier waarop je dit soort dingen weghaalt (ik ben er sinds vanmorgen nu ook definitief van verlost-het bleek dom toeval) is als je het echt helemaal verwijderd, waarvoor je dus echt de registry in moet .

HKLM/SOFTWARE/NORTON verwijderen
HKLM/SOFTWARE/MICROSOFT/WINDOWS/CURRENTVERSION/RUN kijken of daar iets voorkomt met Norton en dan verwijderen.

Als je NIET weet wat dit inhoudt, en wat het doet, NIET aan beginnen maar overlaten aan je computermannetje of een lokale handige buurjongen. Want via de registry kun je WEL: professioneel je computer om de zeep helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschuwing Het Norton-verwijderingsprogramma verwijdert ALLE Norton-producten uit 2007/2006/2005/2004/2003 van uw computer. Controleer voordat u verdergaat of u de installatie-cd's of gedownloade installatiebestanden heeft voor alle Norton-producten die u opnieuw wilt installeren. En, als als u ACT! of WinFAX gebruikt, dan maakt u een back-up van die databases en verwijdert die producten daarna.

Zo gaat het lukken.

Toegevoegd na 51 seconden:
Klik op de link...download het bestand van Norton en voer uit! Succes.