hoe kom ik af van de Acer pop-up om norton back-up te proberen?

Toen we de computer kochten zat er norton op, dat is met succes eraf gehaald.

Echter, nu krijg ik toch nog van die pop-ups waar Acer in de aanhef staat met een grote knop:

probeer norton online backup 30 dagen gratis.

Ik ben helemaal genezen van norton dus dat ga ik echt NOOIT doen. Er is echter maar 1 knop om die pop-up weg te krijgen: "melding later herhalen"'

om uit je vel te springen!!!!!!

Waar doe ik succesvol mijn beklag en hoe krijg ik het weg?

Weet jij het antwoord?

/2500

Volgens mij staat er op de site van Norton hoe je dit eraf moet halen. En anders vragen bij de winkel waar je je pc gekocht hebt.

De enige manier waarop je dit soort dingen weghaalt (ik ben er sinds vanmorgen nu ook definitief van verlost-het bleek dom toeval) is als je het echt helemaal verwijderd, waarvoor je dus echt de registry in moet . HKLM/SOFTWARE/NORTON verwijderen HKLM/SOFTWARE/MICROSOFT/WINDOWS/CURRENTVERSION/RUN kijken of daar iets voorkomt met Norton en dan verwijderen. Als je NIET weet wat dit inhoudt, en wat het doet, NIET aan beginnen maar overlaten aan je computermannetje of een lokale handige buurjongen. Want via de registry kun je WEL: professioneel je computer om de zeep helpen.

Bronnen:
mijn computerdokter ;-)

Waarschuwing Het Norton-verwijderingsprogramma verwijdert ALLE Norton-producten uit 2007/2006/2005/2004/2003 van uw computer. Controleer voordat u verdergaat of u de installatie-cd's of gedownloade installatiebestanden heeft voor alle Norton-producten die u opnieuw wilt installeren. En, als als u ACT! of WinFAX gebruikt, dan maakt u een back-up van die databases en verwijdert die producten daarna. Zo gaat het lukken. Toegevoegd na 51 seconden: Klik op de link...download het bestand van Norton en voer uit! Succes.

Bronnen:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/INTER...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100