Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met realplayer kun je filmpjes (YouTube e.d.) downloaden maar bij mij verschijnt die mogelijkheid niet meer rechtsboven de filmpjes. Hoe komt dat?

Ik heb intussen RealPlayer al opnieuw geïnstalleerd maar krijg nog steeds het 'Download deze video'-balkje niet rechtsboven de video's. Hoe komt dat nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
841

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hallo:
Dat komt omdat er nog "resten" op de harde schijf zijn achtergebleven. Die restjes worden dan gewoon weer (her)gebruikt als er later opnieuw hetzelfde programma wordt geïnstalleerd. Met Revo-Uninstaller is de kans daarop veel kleiner,zeker als U de computer ná het verwijderen even opnieuw start. Verder heb ik vrijwel dezelfde problemen gehad destijds met Realplayer en kon dit irri probleem niet oplossen. Uiteindelijk ben ik met Orbit verder gegaan en dat bevalt mij stukken beter. De video's worden vanaf Youtube in flv-vorm gedwonload,zodat er een afspeler als de Gom Player nodig is om ze te (kunnen) bekijken.

Groet: Zoekertje

LINK: ORBIT

http://www.bestedownloads.nl/internet/orbit-downloader-een-handige-downloadmanager
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding