Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb in de appstore een app gedownload die betaald is, als ik hem dan een tweede keer download vanaf hetzelfde apple id, kost het dan geld of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
794

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ja, maar er wordt eerst bevestiging gevraagd, dus het kan niet onopgemerkt gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, hij kost dan geen geld meer. Eens gekocht blijft gekocht! ( ik hèb Doodle jump al 3 keer opnieuw gedownload/geïnstalleerd)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, mijn vriend download soms gekochte spellen op mn iPhone die hij zelf al voor op zijn iPod heeft gekocht, en is voor mij dus gratis!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat kost geen geld. Het kan makkelijk.
Mocht je je app per ongeluk wissen, kan je hem opnieuw downloaden.
Je kan hem inderdaad opnieuw op een ander apparaat downloaden, maar daar zijn grenzen aan. Je kan je app op maximaal 5 apparaten downloaden. Voorwaarde is dat ze allemaal hetzelfde account gebruiken.
Mijn man en ik doen dit al een jaar, we hebben allebei een Ipod en betalen voor apps die we allebei hebben maar 1 keer.

Dus je kan niet met de hele klas of kantoor een account delen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je moet dan wel onthouden welke het is. Mijn iPhone is een keer gecrasht en toen was alles er af. Sommige apps, spelletjes, wist ik niet meer hoe het heette dus heb ik niet meer. Andere kun je gewoon gratis opnieuw downloaden.

Met liedjes uit iTunes shop lukt dat niet. En daar baal ik van want daar had ik het meeste van gedownload. Dus als iemand nog weet of dat kan?.........
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het enige is dat je de app (inclusief de 1e keer) maximaal 5 keers kan downloaden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding