ik heb in de appstore een app gedownload die betaald is, als ik hem dan een tweede keer download vanaf hetzelfde apple id, kost het dan geld of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (6)

Ja, maar er wordt eerst bevestiging gevraagd, dus het kan niet onopgemerkt gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, hij kost dan geen geld meer. Eens gekocht blijft gekocht! ( ik hèb Doodle jump al 3 keer opnieuw gedownload/geïnstalleerd)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, mijn vriend download soms gekochte spellen op mn iPhone die hij zelf al voor op zijn iPod heeft gekocht, en is voor mij dus gratis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat kost geen geld. Het kan makkelijk.
Mocht je je app per ongeluk wissen, kan je hem opnieuw downloaden.
Je kan hem inderdaad opnieuw op een ander apparaat downloaden, maar daar zijn grenzen aan. Je kan je app op maximaal 5 apparaten downloaden. Voorwaarde is dat ze allemaal hetzelfde account gebruiken.
Mijn man en ik doen dit al een jaar, we hebben allebei een Ipod en betalen voor apps die we allebei hebben maar 1 keer.

Dus je kan niet met de hele klas of kantoor een account delen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je moet dan wel onthouden welke het is. Mijn iPhone is een keer gecrasht en toen was alles er af. Sommige apps, spelletjes, wist ik niet meer hoe het heette dus heb ik niet meer. Andere kun je gewoon gratis opnieuw downloaden.

Met liedjes uit iTunes shop lukt dat niet. En daar baal ik van want daar had ik het meeste van gedownload. Dus als iemand nog weet of dat kan?.........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het enige is dat je de app (inclusief de 1e keer) maximaal 5 keers kan downloaden