wanneer komt er een jailbreak vrij voor de ipad 2,4 (nieuwe ipad 2) met ios 6.0.0?

Toegevoegd na 3 minuten:
Het maakt niet uit of deze tethered of untethered is. Ik heb gehoord dat er al wel een tethered jailbreak vrij is, maar kan Deze nergens vinden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Er is een tethered jailbreak beschikbaar voor alle iOS toestellen met A4 processor en lager. De nieuwe iPad 2 heeft een A5 processor, dus een (un)tethered jailbreak is (nog) niet beschikbaar. De 'elite' jailbreak team is op dit moment druk bezig met het proces. Geruchten zijn dat er pas een jailbreak komt na iOS 6.1. Anders moeten ze een jailbreak voor 6.0 in elkaar zetten en dan Nog een keer voor 6.1. Niemand kan nog zeggen hoelang het nog duurt, zelfs de team zelf zegt niets hierover. Geduld is een schone zaak.