Heeft er iemand goede alternatieven voor microsoft office powerpoint?

Ik heb powerpoint wel een beetje gehad, en was op zoek naar een mooi alternatief. Heeft er iemand tips?

OS: Windows (7)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

prezi (online, je hoeft niets te downloaden)
http://prezi.com
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zeker aan te raden, al duurt het wel even voor je het onder de knie hebt.
In de onderstaande link staat een handig lijstje met 5 vervangers voor powerpoint.
deze zijn:
prezi
SlideRocket
280 Slides
google docs presentations
ZoHo show

zelf gebruik ik alleen maar prezi. Dit vanwege het gebruiksgemak en de resultaten die hier uit komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
OpenOffice heeft een onderdeel Impress wat soortgelijk is aan Powerpoint.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
OpenOffice.org is tegenwoordig LibreOffice: een Office-pakket dat alles kan wat MicrosoftOffice kan èn méér. Het werkt ongeveer net zo als MS Office, maar is minder groot (neemt minder plaats ik op de HD) en is helemaal (legaal) gratis!
In een keer het hele pakket downloaden. Dan krijg je een algemeen logo. Maar je kan ook direct naar Writer *"Word") gaan of in jouw geval: naar "Presentatie" of Ïmpress".
OpenOffice.org èn LibreOffice zijn beide o.a. ook in het Nederlands te downloaden.