Kun je een Word- of PDF-bestand van 70 pagina's vertalen? En zo ja, hoe?

Ik heb eerder vanavond een handleiding ergens van gedownload in het Engels (is er helaas niet in het Nederlands).
Echter vraag ik me nu af. Hoe krijg ik het PDF- of Wordbestand (ik heb de PDF naar Word geconverteerd en heb ze allebei nog) vertaald?
Als ik de internetpagina in Google Translate plak dan geeft hij aan dat het bestand te groot is (4 MB en 70 blz.'s).
Zoals meestal met een handleiding zijn het tekst en plaatjes.
Via Google Translate het Word bestand vertalen lukte wel (je wordt doorgelinkt naar internet), maar dan blijven de plaatjes weer niet behouden.......
Ik wil er geen geld aan uitgeven. Als het niet (gratis) kan, dan probeer ik het wel met de Engelse handleiding.

8 jaar geleden
in: Software
4.3K
Fifagek
8 jaar geleden
Met de internetpagina bedoel ik het webadres. Dus zoals hierboven goeievraag.nl/computers-internet etc. is.
Amadea
8 jaar geleden
Als je de door Google vertaalde tekst in een nieuw Word bestand plakt kan je er toch de originele plaatjes bij in plakken?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Welk apparaat gaat het over?
Fifagek
8 jaar geleden
@Amadea, Dat zou inderdaad kunnen. Echter is dan ook de hele opmaak kapot gemaakt. Ik heb eerder vanavond voor een deel van het document (wat ik voor nu het belangrijkste vind) wel een poging gedaan om het te vertalen en dat gaat best aardig (10 pagina's is dat).
Ik had gehoopt dat er een makkelijkere manier zou zijn, maar als die er niet is dan moet je roeien met de riemen die je hebt. @MrTomaat, het gaat over de app BringGo (voor op de telefoon). Opel gebruikt deze app als navigatiesysteem. Echter is hij via hun site (nog) niet in het Nederlands beschikbaar en via Google kon ik hem ook niet vinden gisteren helaas............
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarvan heb je juist een handleiding gedownload?

Antwoorden (1)

http://pdf.multilizer.com/nl/ Op deze site kan je tool downloaden om teksten te vertalen met behoud van de originele lay-out, . . . Je kan er zelfs een gratis versie downloaden

Toegevoegd na 3 minuten:
De gratis versie is wel beperkt tot 15 pagina's. De standaard versie van het programma kost iets van een 29 € en kan 400 pagina's vertalen. Kijk maar eens op de website.