Is Adobe After Effects gratis?

Op YouTube heb ik leuke filmpjes van Adobe After Effects gezien, is het gratis?

En zoja, waar kan ik het downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (4)

Nee, behalve als je het illegaal via torrents/nieuwsgroepen binnehaalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit is niet gratis, maar er is volgens mij wel een 30 dagen trial. Dan kan je het 30 dagen gratis uitproberen. Deze kan je downloaden op de Adobe site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker niet gratis. Inderdaad wel vrij eenvoudig te downloaden. Het progamma is ook niet makkelijk hoor, dus vraag je af of je er ook echt tijd in gaat steken. Anders kun je ook makkelijker beginnen met progammas zoals visionlab studio. succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van de beelden weet ik het niet, maar de muziek opnemen
gaat eenvoudig door het filmpje te starten en tegelijk de
geluidsrecorder in bureauaccessoires van windows. Dat kan maar 1 minuut, maar dat is een aantal malen te verdubbelen door de eerste minuut zonder geluid op te
nemen en de opgenomen stilte in te voegen in 'bewerken'Dan opslaan als...Nu heb je 2 minuten.
Herhalen naar 4 minuten enz. Met bijv.16 minuten kun je
het hele stuk opnemen.