Wat betekent dat er een "timout opgetreden is" in het systeemgebeurtenislogboek van windows?

Ik kreeg de melding dat ik de windows services niet kan raadplegen, en dat ik hiervoor moest kijken bij het systeemgebeurtenislogboek. dankzij SImon V heb ik dit intussen kunnen doen.
Ik krijg er de melding dat er een timeout opgetreden is bij de naamsverandering van facebook, beacons3.gvt2.com enz omdat geen van de DNS servers reageert. Wat betekent dit? ik heb geen naam verandert....

7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Een timeout betekent dat er een bepaalde tijd is verstreken voordat een bepaalde taak is voltooid. In het systeemgebeurtenislogboek van Windows wordt een timeout meestal weergegeven als een foutmelding die aangeeft dat een bepaalde taak niet binnen de gestelde tijd is voltooid.
Bronnen:
4 maanden geleden