Outlook 2007, Ik heb er veel emails in staan en weinig contactpersonen. Hoe kan ik heel eenvoudig alle emailadressen uit deze emails filteren?

Is er een gratis tool beschikbaar om al deze 10.000+ emails te doorzoeken en de afzenders in een bestand te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik vond een instructie op de site aangegeven in de bron. Ik heb de instructie even vertaald:

- Start Outlook 2007 -> klik "File" -> kies "Import and Export".
- Selecteer "Export to a File" en klik "Next".
- Selecteer Microsoft Excel 97-2003 (of CSV) en klik "Next".
- Selecteer de folder met de mails waarvan je de mailadressen wil opslaan en klik "Next".
- Klik op "Browse" en wijs de lokatie aan om de export op te slaan (of maak er 1 aan) en klik op "Next".
- En nu komt het – klik "Map Custom Fields". Dit levert een lijst met gebruikte velden. We willen alleen het e-mailadres opslaan; klik "Clear Map" en aan de linkerkant klik "From: (address)" en sleep dat naar rechts.
- Klik "OK" en "Finish".

Ik heb zelf geen Outlook 2007, dus kan het niet uittesten; hopelijk werkt het.