Hoe verzend ik een word document als email?

Graag een oplossing zonder het gebruik van office

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
18.9K
Poet
10 jaar geleden
Alles selecteren in Word en dan weer plakken in je mailbericht
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
je hebt bij je mail bijvoegen klik daar op en dan op computer bestanden dan zit jouw mail daar in succes.

Antwoorden (3)

Je voegt het word document toe aan je email als bijlage.

Toegevoegd na 12 minuten:
Dan doe je onder bestand opslaan of verzenden dan kan je kiezen voor email.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is het nou juist dat wil ik niet als bijlage. Ik wil het document als email verzenden.
Het word document kan toegevoegd worden aan de mail als een bijlage. Als de ontvanger geen word heeft, kun je er voor kiezen om de inhoud te kopiëren in kladblok of in de mail zelf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt met rechtermuisknop klikken op het WORD-bestand en daar kiezen voor "Kopiëren naar" en vervolgens kies je voor e-mailgeadresseerde. Nu gaat je mailprogramma open en staat het document al als bijlage in je mail.