Waarom krijg ik geen internet als ik met een open router verbonden ben?

Het is een open netwerk. Andere gebruikers in de buurt hebben wel internet. De signaalsterkte is groot.
Mijn tablet is een Samsung Galaxy Tab 2.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

staat internet aan op tablet?
of is je router beveiligd met een wachtwoord sleutel die je tablet niet ondersteunt?
het licht denk ik niet aan je tablet want ik heb zelf ook een galaxy tab.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Internet staat aan. De tablet maakt verbinding en krijgt een IP. Het netwerk is open (cafetaria in park, dus vrijstaand).
Elders werkt de tablet bijna altijd wel.

Andere antwoorden (1)

Controleer je instellingen op het tablet volgens de handleiding (zie link)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Internet staat aan. De tablet maakt verbinding en krijgt een IP. Het netwerk is open (cafetaria in park, dus vrijstaand).
Elders werkt de tablet bijna altijd wel. Op open netwerken en op versleutelde netwerken. (mits invoer van de code uiteraard)