Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe gebruik ik hetzelfde lettertype op Word, op een andere computer?

Ik heb een speciaal lettertype gedownload voor op Word, op mijn eigen computer. Hier heb ik wat werkbladen mee gemaakt. Nu wil ik deze ergens anders uitprinten. Nu heb ik het opgeslagen op usb, zodra ik het ergens anders open dan op mijn eigen computer dan veranderd het lettertype naar een van Word.
Kan ik mijn documenten zo opslaan dat ik hetzelfde lettertype krijg als ik het ergens anders open?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Laat bewerken uitstaan en doe direct uitprinten, als dit niet lukt, maak een printscreen van elke pagina en upload ze.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hebt een lettertype gedownload.. Kan je die niet op je usb zetten? Of downloaden op een andere pc?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is om het gedownloade lettertype mee op de usb stick te zetten en dat met goedvinden van de eigenaar van de computer installeren op de betreffende computer
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het lettertype niet wilt of kunt installeren op de andere computer, kun je het insluiten in het WORD-document, mits het een True Type Font is (TTF).

Dat kan door een optie aan te vinken in een subvenster binnen het menu "bestand opslaan als", nl het "imbedden" van fonts. Ze worden dan mee opgeslagen IN het document. De (engelstalige) instructie staat hier:

http://www.dq.winsila.com/tips-tricks/ms-office-tips/how-to-embed-truetype-fonts-in-microsoft-word-documents.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding