Hoe gebruik ik hetzelfde lettertype op Word, op een andere computer?

Ik heb een speciaal lettertype gedownload voor op Word, op mijn eigen computer. Hier heb ik wat werkbladen mee gemaakt. Nu wil ik deze ergens anders uitprinten. Nu heb ik het opgeslagen op usb, zodra ik het ergens anders open dan op mijn eigen computer dan veranderd het lettertype naar een van Word.
Kan ik mijn documenten zo opslaan dat ik hetzelfde lettertype krijg als ik het ergens anders open?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (3)

Laat bewerken uitstaan en doe direct uitprinten, als dit niet lukt, maak een printscreen van elke pagina en upload ze.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hebt een lettertype gedownload.. Kan je die niet op je usb zetten? Of downloaden op een andere pc?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is om het gedownloade lettertype mee op de usb stick te zetten en dat met goedvinden van de eigenaar van de computer installeren op de betreffende computer
Frank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het lettertype niet wilt of kunt installeren op de andere computer, kun je het insluiten in het WORD-document, mits het een True Type Font is (TTF).

Dat kan door een optie aan te vinken in een subvenster binnen het menu "bestand opslaan als", nl het "imbedden" van fonts. Ze worden dan mee opgeslagen IN het document. De (engelstalige) instructie staat hier:

http://www.dq.winsila.com/tips-tricks/ms-office-tips/how-to-embed-truetype-fonts-in-microsoft-word-documents.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie