Wie weet er zo'n weermelder te vinden voor in mijn browser?

IK zoek een leuke weermelder voor in mijn browsers (firefox en explorer) die het huidige weer aangeven en weersverwachtingen kunnen geven in mijn regio.

Dus niet een webpagina maar zo'n dingetje wat je in de bovenkant van je Browser kunt plaatsen.
Wie weet er zo'n leuk progje/add-on?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk bedoel je de BING toolbar van microsoft. Die heeft ook een weersverwachting. Een toolbar is een werkbalk die je bovenin de browser kunt plaatsen.

Verde kan je zoiets natuurlijk op o.a. de Google startpagina krijgen, maar dat bedoel je dus niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor de browser Chrome is er verder nog een extensie die in deze browser geintegreerd is.

Toegevoegd na 6 minuten:
Voor Firefox is de buienradar functie als "addon"te verkrijgen.

Kortom, zoek bij Internet explorer naar Toolbar, bij Firefox naar add-on en bij Chrome naar extensies voor extra functies in de browser.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Any Weather is een hele mooie duidelijke add-on voor Firefox. U kunt het instellen op locatie ,indien gewenst

http://www.aniweather.com/

Verder kunt U 5 dagen vooruit al weersverwachtingen aflezen en er zijn diverse opties om precies in te stellen,wat U belangrijk vindt.
Mocht U deze add-on willen,dan is het uiteraard handig,om met FireFox deze link te openen.

Groet:Zoekertje