Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe open ik mijn bestand?

ik heb op Megafiles een bestand gedownload dat ik graag wil openen, maar dit s een rar. bestand, dus daarvoor heb ik een programma nodig, en dat heb ik ook, maar als ik het dan probeer te openen vraagt het om een wachtwoord wat ik niet heb, weet iemand hoe ik hier aan kom?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dit wachtwoord kan je opvragen bij de maker van het RAR bestand. bij het maken kan je deze namelijk opgeven.
(Lees meer...)
Jaspro101
10 jaar geleden
Je kunt het wachtwoord opzoeken, maar ik weet dat dit vaak niet lukt. Een tweede en laatste mogelijkheid is... slik... elk mogelijk wachtwoord proberen. Gelukkig kun je hiervoor hulp inschakelen. Er bestaan programmas die het grootste deel van je computervermogen gebruiken om wachtwoorden te proberen. Ik heb een programma bijgevoegd die het zou kunnen doen. Zulk soort programma's kunnen het vrij effectief oplossen. Het wachtwoord kan alleen worden geprobeerd, niet gehackt. WinRAR gebruikt 128-bits encryptie, die GIGANTISCH moeilijk te hacken is, het is dan ook makkelijker het met een programma te proberen. Die is dan ook mijn uiteindelijke advies.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het enige probleem van die programma's is dat de dagen bezig zijn.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding