is er een gratis versie van microsoft office voor de mac?

wij hebben thuis maar 1 mac dus heb ik geen zin om microsoft office voor de mac te kopen dus kan iemand mij vertellen of dat er een gratis versie van is die ik zo lang als het maar kan kan gebruiken en niet dat ik vanaf 30 dagen moet gaan betalen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, die is er niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet legaal iig :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het geval van software/games mag het allebei niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel goede vervanger voor Office en ook legaal is:
(Freeware)
http://www.macupdate.com/app/mac/35446/libreoffice

Antwoorden (2)

Microsoft Office is geen freeware. Dus wat je wilt, is alleen illegaal te bereiken of door Microsoft een donatie te vragen van een oude versie. (Ik heb zelf eens een volledig gratis WindowsXP-CD ontvangen voor een goed doel. Je motivatie is dus belangrijk.)

Daarentegen kan je wel LibreOffice gratis downloaden. Hij is niet 100% compatible (= uitwisselbaarheid bestandenmet Microsoft Office), maar wel grotendeels.
http://www.libreoffice.org/get-help/installation/mac/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een office pakket dat wel voor bijna 100% compatible is, is OpenOffice.