Hoe verwijder ik pop-ups met geluid op computer?

Sinds ik probeerde een film te downloaden krijg ik steeds vervelende pop-ups als ik internet explore of google chrome open. Eerst waren het alleen pop-ups maar nu hoor ik als ik mijn geluid aan zet heel de tijd stemmen die reclame maken, van de pop-ups die ik gelijk weg klik als ze opkomen. Ik heb al in mijn configuratiescherm gekeken en verwijderd waarvan ik dacht dat het dat misschien was, maar ze blijven nog steeds komen? Ik heb ook anti-malware scan gedownload en laten scannen, er zijn 3 dingen verwijderd maar als ik internet open krijg ik nog steeds die pop-ups met geluid. Als ik de pop-ups weg klik blijven de geluiden dus ook nog steeds door gaan, ik kan dus geen muziek of iets anders luisteren. Wat kan ik doen zodat de pop-ups weg gaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
welk scan programme heb je gedaan?
ik gebruik zelf wel eens spybot search & destroy
ad-aware werkt ook wel aardig. enneh, niet meer downloaden he. blijkbaar weet je niet goed wat je doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb gister Malwarebytes anti-malware gedownload, en hij heeft drie gedetecteerde dingen verwijderd. Maar ik krijg nog steeds pop-ups. En nee ik moest een film downloaden voor op dvd, normaal download ik nooit en kijk ik gewoon online daarom baal ik hier ook zo van :s Ik denk dat ik eens spybot search en destroy
ad-aware ga proberen, bedankt!

Het beste antwoord

Een pop-up betekend dat er op dat moment internet iets van je wilt, voor de reclames met stemmen kan je een ad-blocker downloaden. De blokkeert alle advertenties enzo.. ook gebruik geen internet explorer, hier komen sneller virussen op dan bijvoorbeeld firefox of chrome