Via usb of icloud.

hier wat info over icloud: http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/internet/icloud-complete-uitleg-over-icloud-op-iphone-en-ipad/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het makkelijkst is om een iCloud account aan te maken op beide apparaten. Op je iPhone doe je dit in de Instellingen -> iCloud. Op je Mac gaat dit via Apple-menu -> Systeemvoorkeuren -> iCloud.

Daar kun je Photo Stream aanzetten, waardoor je gemaakte foto's automatisch, via iCloud, op al je apparaten komen te staan.

Wil je dat niet, dan kun je je iPhone op je Mac aanslutien met een USB-kabel en iPhoto of iTunes gebruiken om de boel te importeren.