Je kan de oren uitknippen met een tool en dan vervolgens krimpen. Het is ook mogelijk om er een losse afbeelding van te maken deze kleiner te maken.

Ik weet niet precies waar u op doelt. Misschien dit:
Ik heb een foto van iemand en ik wil de oren daarvan verkleinen, hoe moet dat?

Ik zou het aanpakken door de foto allereerst twee keer te gebruiken de gehele foto kleiner te maken bij een van de twee. Dan zou ik de grote afbeelding plaatsen en de kleinere oren te plaatsen op het grote hoofd. Vervolgens zou ik de grote oren laten verdwijnen in de achtergrond op de andere foto waardoor je niets ziet;)

succes;)