ik wil af van ADOBE voor het bewerken van pdf's. Welke alternatieven zijn er?

Toegevoegd na 4 dagen:
Calibre lijkt mij meer een i-book tool, niet zozeer een instrument om geavanceerd te werken met pdf;s

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
je kunt ook het programma Calibre gebruiken.
je kunt met calibre epub en pdf openen en bewerken

Het beste antwoord

Een optie zou kunnen zijn om je pdf-bestand te openen in Word, te bewerken en dan weer op te slaan als pdf-bestand.

Als je een eenvoudige pdf-editor zoekt, is er een ruime keuze in gratis programma's:
LibreOffice-Draw
Apache OpenOffice-Draw
PDF-XChange Viewer
AbleWord
DL PDF Editor
Foxit Reader
Expert PDF Reader
PDF Eraser
Inkscape
PDFedit

Als je ervoor wilt betalen en meer mogelijkheden wenst, zou ik deze aanraden:
Nitro Pro 9 (gebruiksvriendelijk)
Nuance PDF Converter Professional 8 (vrijwel dezelfde mogelijkheden als Adobe, maar veel goedkoper)
Foxit Advanced PDF Editor
SimonV
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kunt ook het programma Calibre gebruiken.
je kunt met calibre epub en pdf openen en bewerken
op de website vind je ook een video.
het is voor alle os
calibre is ook gratis