Sites beweren dat ik geen adobe flash player heb maar google chrome zegt van wel, hoe los ik dit op?

Wanneer ik een site open waarvoor adobe flash player nodig is staat er dat die niet gedetecteerd is en dat ik het moet downloaden. Wanneer ik naar de adobe flash player site ga staat er echter dat hij al ingebouwd zit op mijn google chrome. Wat is er aan de hand en hoe verhelp ik dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Dit kan komen doordat je geen cookies gebruikt. OF dat de sites geen toegang krijgen tot je pc. Je kan cookies aan zetten. Maar ook proberen om FLash player opnieuw te instaleren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
installeer gewoon adobe flashplayer. Spul is gratis en komt regelmatig met updates. Succes