hoe kan je een downgrade uitvoeren?

heb windows live messenger 2011 gedownload, maar wil weer terug naar messenger 2009, want die was voor mij veel gebruiksvriendelijker. hoe kan je zo een downgrade uitvoeren.

hoeft niet persee een downgrade voor messenger te zijn,
als al uitgelegd word hoe in algemeen ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Hoe je in het algemeen met een windows computer een stap terug kan, wanneer je iets op je computer hebt staan dat je niet hebben wilt is als volgt.

1. Maak voordat je upgrade of iets installeert altijd eerst een "herstelpunt".

2. Installeer of upgrade dan pas wat je er op wilt hebben.

3. Als je de upgrade dan alsnog kwijt wilt, backup dan eerst alle bestanden die je in de tussentijd hebt ge-edit of aangemaakt.

4. Zet je computer daarna terug naar het herstelpunt waarin de upgrade nog niet was uitgevoerd, of het prog er nog niet op was gezet.

Heb je een dergelijk herstelpunt toevallig op je computer staan voor dit geval, bUp dan dus al je bestanden, en zet je machine naar dat herstelpunt terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ALLES verwijderen van Windows Live Essentials en dan even op de bron klikken en dat installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad alles verwijderen wat met messenger 2011 te maken heeft. Configuratiescherm en daar Software aanklikken, ff messenger in de lijst opzoeken en verwijderen.

Met google kan je voor best geschikte website vinden voor het downloaden van Msn 2009.

Onderstaande link kan ook

http://msn.hebberig.be/downloads/livemessenger9_14.0.8064.206.html