Heb ik snelheidswinst als ik windows 10 op een usb stick installeer?

Ik heb een mini pc met een harde schijf van 2 TB met 5200 rpm. De harde schijf is best traag en de harde schijf wil ik alleen gebruiken voor opslag van data.

Is het mogelijk dat ik windows 10 op een usb stick met 3.0 installeer en snelheidwinst heb?

7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Nee, de snelheid van Windows 10 op een USB-stick zal niet verschillen van de snelheid van Windows 10 op een harde schijf. De prestaties zullen afhangen van de hardware die je gebruikt.
Bronnen:
een maand geleden