Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om in Powerpoint een groot veld te maken, waarbij we telkens inzoomen?

Ik wil een presentatie maken over 50 boeken. Ik ben van plan om een groot veld te maken met 50 vakjes, met in elk vakje een boek. Nu wil ik dit veld kunnen laten zien en als ik op een knop druk, zoomt het programma in op één vak, zodat de informatie zichtbaar wordt die er in staat. Met een volgende druk op de knop, vlieg ik naar een ander boek in het veld.

Is dit mogelijk in powerpoint?
Zo niet, in welk programma dan wel?

(Ik ben in het bezit van een Mac met Powerpoint, maar ook met Keynote, Numbers en Pages. Misschien dat het hier mogelijk mee is.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
592

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan ook het online programma Prezi gebruiken, daarin zit deze functionaliteit standaard. http://prezi.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat ik wel weet ik dat je onder het kopje animaties in powerpoint een effect kant toevoegen die een zo'n plaatje tijdelijk kan vergroten. Dus dan zou je aan een paar van die plaatjes dat effect kunnen toevoegen, waardoor ze per muisklik even worden vergroot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding