Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom verspringen mijn letters in Powerpoint 2007 wanneer de presentatie op een andere pc wordt getoond?

Ik heb een presentatie gemaakt op een pc, en deze wil ik laten draaien op een laptop. Op de laptop verspringen echter de laatste letters naar een nieuwe regel, wat erg lelijk oogt. Is er een manier om dit te fixen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dan staat de bladspiegel anders ingesteld op die andere PC je weet wel marges enzo je kunt het dan beter eerst opslaan als pdf dan staat het vast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
staat op de pc misschien een andere powerpoint? ik bedoel, powerpoint 2003 bijvoorbeeld? dan zou dit het kunnen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, allebei is het 2007. Kan het met verhoudingen te maken hebben? Mijn beeldscherm hier is wat vierkanter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar durf ik geen antwoord op te geven, maar dat lijkt mij sterk..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind dat juist vrij logisch! als de verhouding verschillend is... verandert je beeld.
Troubleshooten:

1) Zijn gebruikte lettertypes ook op tweede computer geïnstalleerd?)
2) Controleer of bladspiegels gelijk zijn (zie commentaar koekiedekat
3) Sla het bestand op als Powerpoint 97-2003 bestand en probeer het nogmaals op tweede computer.

Waarschijnlijk vind je met een van deze 3 stappen het probleem wel. Anders weet ik het zo snel ook niet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding