Hoe kan ik deze fout in Minecraft oplossen?

In Single Player-modus. Als ik een kist of iets anders met rechtermuisknop wil openen, gaat hij saven, en even later krijg ik zwart beeld. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

ik zou beginnen met naar www.minecraft.net te gaan en dan rechts op download klikken dan download je een nieuwe launcher voor minecraft verwijder de oude en plaats de nieuwe in de oude zijn plaats als het dan nog niet werkt ga dan als je windows 7 of vista hebt naar start en typ in bij zoeken %appdata % als je windows XP heb doe dan start uitvoeren en dan %appdata % ga dan zowel als voor vista en 7 als voor XP naar .minecraft kopieer het mapje saves en eventueel het mapje screenshots als je die ook wil bijhouden naar je bureaublad verwijder dan je hele .minecraft map start dan minecraft op nieuw op hij zal minecraft opnieuw installeren als e dat hebt gedaan sluit dan je launcher en ga terug naar .minecraft en vervang het mapje saves vanop je bureaublad door die van in .minecraft dan heb je terug al je werelden hopelijk werkt dit anders weet ik het ook niet meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je hem gekraakt hebt, maar.. andere download nemen?