Wat was die Firefox addon ook alweer?

Zodat hij sneller loopt en minder van je computer vraagt.. ofzo :/

Misschien weet iemand waar ik het over heb?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Misschien bedoel je deze?
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/327

Als je voor supersnel gaat (bijv. bij mobiel internet): kies dan Opera Turbo. De plaatjes worden dan verder gecomprimeerd voordat ze naar je PC worden gestuurd. (Uiteraard zien ze er dan wat minder fraai uit.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die addon versnelt het laden van webpagina's, niet precies wat ik zoek En Opera ben ik niet zo'n fan van
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat moest ie dan versnellen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het programma zelf, niet het laden van de webpaginas
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na 't opstarten van firefox, blijft eigenlijk bijna alleen de snelheid van 't laden van webpagina's over. Als je wilt dat 't opstarten gaat, moet je juist minder add-on's installeren. Als 't opstarten gewoon traag gaat, kan dat liggen aan te weinig geheugen of een oude, trage harde schijf. Of gewoon aan firefox zelf. Ik denk niet dat er aan dat laatste iets te doen valt...
Vroegah, toen had je fasterfox.
Maar die wordt vanaf 3.0 niet meer ondersteund