Kent iemand soms nog een IM programma?

Hallo,
Ik heb Windows Live Messenger, maar het is te zwaar, het vertraagt mijn pc en ik zou graag iets hebben zoals Linux heeft, een IM programma waarin je jou MSN account+ Je facebook Account kan in gebruiken, maar dan voor Windows. Kan iemand me helpen aub?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Digsby vreet bijna alles:

http://www.digsby.com/?utm_campaign=vid&utm_source=vid&utm_medium=vid&utm_content=vid
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ebuddy misschien?

"Welkom bij eBuddy, je online messenger voor MSN, Yahoo, Gtalk, Facebook, ICQ, MySpace en AIM (AOL). Of je nou thuis, op school of op reis bent; je kunt altijd en overal online chatten met eBuddy. Je kunt eBuddy gebruiken op het web of op je mobiele telefoon. het werkt op elke computer, zelfs als je andere chatprogramma's geblokkeerd worden door firewalls. eBuddy hoef je niet te downloaden, installeren of te upgraden, en je hoeft je niet te registreren. En het beste ervan is dat het gratis is... veel plezier :D"

http://www.ebuddy.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pidgin is goed en erg licht. Niet compatible met Skype, maar wel bijv met Hyves.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat had ik ook als antwoord gegeven maar later verwijderd aangezien het niet compatile is met het gevraagde Facebook en MSN.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pidgin doet ook Facebook en MSN. Ook Skype, zolang je Skype wel aan hebt staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken geen andere messenger die zoveel protocollen ondersteunt als Pidgin. Beste antwoord naar mijn mening.
Trillian is ideaal. Eenmaal gewend wil je niks anders meer.
Gratis versie is al top!