kan geen geupdate drivers vinden voor mijn geforce g210m op een asus ul50vt laptop (windows 7 ultimate service pack 1)?

heb al op de nvidia site gekeken maar die drivers zeggen dat die geen compatible hardware kan vinden de drivers van asus zijn te oud om recente spellen te spelen
heb ook al aangepaste drivers geprobeerd maar dat wou ook niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Wanneer je met eem driverscanner je systeem nakijkt, geeft het programma aan welke versie je hebt en welke update het beste voor je is. driverscanners kan je via google vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze al geprobeerd?

http://www.nvidia.co.uk/object/notebook-win8-win7-winvista-306.97-whql-driver-uk.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij kan je via de site van nvidia automatisch laten scannen
dat kan alleen als je IE gebruikt (zie option 2)
Als daar niets uit komt
de drivers van de windows update site zijn feitelijk de juiste drivers
maar kijk anders even of je systeem wat betreft updates helemaal up to date is kijk ook even of NET frame er op staat
via IE op de site van nvidia kan je de melding krijgen dat deze ontbreek en wordt dan vanzelf geinstaleerd
aners kijk even bij de optionele downloads ? van windows updat nadat NET frame er op staat zou hij ook de juiste drivers moeten weergeven
capthavoc
11 jaar geleden
Als er aangegeven wordt dat de handel te oud is helpt updaten van de drivers ook niet meer. De grafische kaart moet gewoon worden vernieuwd. En dan komt de vraag of dat loont want voor 400 euro heb je een compleet nieuwe laptop die de spelletjes wel aankan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grafische kaart in een laptop kan in de regel niet worden vernieuwd. Je bent meer dan 400 euro kwijt als je alle nieuwe games wil spelen. The Witcher 2 bijvoorbeeld heeft een van de sterkere GPU's nodig. Een 650m zoals in deze modellen zou al aan de zwakke kant zijn. http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/#filter:Pck7CoAwEEXRvbzawg8oZAF2VpZiEZIpRoIjkyiIZO_GxurCuQ-CveVMk3iCAXlOLHtEBVFPOjIFX_xQ3n6cRVMxG12RchxNvMPUFeJBbuSQSCPMg65vv1w2wCzom6HGmnN-AQ