Waardoor stopt het programma op mijn Ipad2?

De programma's (safari, krant etc) op mijn Ipad2 worden gelmatig onderbroken en dan gaat hij terug naar het hoofdscherm. Heb ik een virus oid? Waardoor komt dit en wat kun je er aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Nee het is geen virus en je kunt er weinig aan doen. Enige wat je kan proberen om het progammas opnieuw te installeren, maar dat kan met safari natuurlijk niet. Het is gewoon een fout in het progamma waardoor het vastloopt. Hierdoor wordt je weer terug naar het hoofdscherm. Vaker wordt dit met een update van een progamma gefixt. Alleen raar dat je het bij safari hebt, dat heb ik zelf nog nooit gehad...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet natuurlijk zijn: hierdoor wordt je terug naar het hoofdscherm gezet

Andere antwoorden (1)

Als je je ipad hebt gejailbreakt zou het daardoor kunnen komen. Dat is niet echt goed voor je ipad namelijk.
Maar inderdaad, opnieuw installeren en regelmatig updaten is het enige wat je ertegen kunt doen. Verder kan het weinig kwaad, het is geen virus of iets dergelijks.