Ik heb 'n windows7 home premium .Ik wil mijn windows live ail vervangen door windows mail .Weet iemand hoe ik het moet doen. het is 'n 64bits

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb 'n M vergeten met typen. windows live ail moet zijn: windows live mail . Ik weet niet waar ik windows mail kan downloaden. En of mijn pc het accepteert.Waar moet ik het vandaan halen?Ik heb geen windows mail op m'n nieuwe pc. Dus ik kan het dus ook niet starten en instellen. Op die nieuwe heb ik alleen windows LIVE mail. En daar wil ik vanaf en vervangen door Windows Mail.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kan gewoon je windows mail starten en instellen en voortaan gewoon die gebruiken. Of zoek je uitleg hoe je je windows mail moet instellen? In principe moet je gewoon de stappen doorlopen als dat wordt gevraagd. Als het een hotmail/live/msn emailadres is stelt ie het automatisch voor je in, als je je gebruikersnaam en wachtwoord weet. Toegevoegd na 6 uur: Windows mail kan je vinden in c:\program files\windows mail\winmail Doe rechtermuisknop hierop en klik met links op: kopieren naar bureablad om hem op je desktop te zetten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100