Sp2 vn vista niet te installeren

de update SP2 is niet te installeren, deze staat steeds in automatische update vermeld ook al gebeurd de update op scherm.
volgende updates die sp2 nodig hebben kunnen niet worden geïnstalleerd.
wie weet oplossing?
dank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

je kunt ook de losse update sp2 downloaden voor
it specialisten
die werkt wel
let er even op of je taal goed staat dus op Nederlands en eventueel daarna nog even op het knopje change drukken
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de installatie is mislukt fout: 0x800f0823 de oplossingen door MICROSOFT voorgesteld helpen niet.
U kunt ook zorgen dat automatische updates UIT staat en dus niet zoals U op de afbeelding ziet staan ! Uiteindelijk installeert Windows Vista dan "op de achtergrond" de benodigde updates zelf.

Hier nog even info over dit onderwerp :

Het Beveiligingscentrum van Windows Vista
Het Beveiligingscentrum (bereikbaar via het configuratiescherm) monitort de computer en waarschuwt indien het beveiligingsniveau niet op peil is. Het beveiligingscentrum bevat vier categorieën: Firewall (controleert of de internetverbinding is beveiligd met een firewall), Automatische Updates (controleert de instellingen voor het automatisch zoeken naar updates via Windows Update), Beveiliging tegen ongewenste software (controleert de aanwezigheid van een virusscanner en de beveiliging tegen spyware en andere schadelijke software via Windows Defender) en Andere beveiligingsinstellingen (internet beveiligingsinstellingen en Gebruikersaccountbeheer). Zodra het beveiligingscentrum een probleem detecteert, plaatst het een oranje- of roodgekleurd schildje in het systeemvak (de kleur is bepalend voor de urgentie). Door op dit schildje te klikken, wordt het beveiligingscentrum geopend zodat het probleem meteen kan worden aangepakt.

Aan U dus de keus ,wat te doen .

TIP: Click op de afbeelding om uit te vergroten !

Groet:Zoekertje