Hoe zorg je ervoor dat de opmerkingen in Word geen extra ruimte innemen aan de zijkant van het document?

Je kunt in Word opmerkingen plaatsen bij teksten. Deze opmerkingen komen echter als extra balk aan de zijkant van het scherm. Kan dit ook anders, dat de opmerkingen niet in de extra balk verschijnen, maar gewoon in het document zelf?

3 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (1)

Niet dat ik weet. Je zou eventueel in het document zelf kunnen schrijven in een andere kleur, als je geen extra ruimte aan de zijkant wilt. Maar dat zijn dan geen tekstwolkjes.